Medlemsservices
Vi servicerer og rådgiver pensionsmedlemmer på vegne af vores kunder. Vi leverer førende serviceoplevelser og rådgivning af høj kvalitet til lave omkostninger.
På vegne af vores kunder tager vi hånd om pensionsmedlemmerne, fra de bliver optaget i pensionsselskabet, til de skal have udbetalt deres pension. Dyb indsigt i branchen og i pensionsmedlemmernes behov gør Forca i stand til at give en samlet serviceoplevelse med digitale selvbetjeningsløsninger og kompetent og personlig pensionsrådgivning – tilpasset til det enkelte medlems livssituation – og det enkelte pensionsselskabs behov.
Vi servicerer pensionsmedlemmer på vores kunders vegne, yder support og rådgivning til vores kunder, varetager deres administration og fungerer som IT-systemleverandør.
Servicering af medlem
- Kunderådgivning og -service på tværs af kontaktpunkter og kanaler (telefoner, chat, mails, portal, SMS mv.).
- Kampagner på tværs af kanaler.
- Betjening af arbejdsgivere.
- Salgs- og outbound aktiviteter.
Support og rådgivning
- Udvikling af kommunikation og marketing.
- Udvikling af kommunikation og kampagner på tværs af kontaktpunkter og kanaler.
- Rådgivnings- og selvbetjeningsløsninger.
- E-boks, PensionsInfo samt øvrige digitale kanaler.
- Rapportering til virksomhed på performance.
Administration
- Alderspension, dødsfaldsdækning, kritisk sygdom, invalidepension, begunstigelse, overførsler, indskud, bidragshåndtering, tab af erhvervsevne, supplerende indbetalinger mv.
- Sagsbehandling af medlemmer/slutkunder.
- Kundeadministration.
- Fremregning og vedligehold af bestand.
Systemleverandør
- Understøtter den løbende servicering, dialog og rådgivning af det enkelte medlem.
- Forsikringssystem.
- CRM-system.
- Kunde-/medlemsportaler.
- Selvbetjeningsløsning.
- Telefoni- og chatsystem.
- Indbetalingssystem.
Vil du vide mere?