Nøgletal 2017 og kvalitetsmål
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service, de har fået.
Forca var i kontakt med 303.178 medlemmer/slutkunder - via telefon, chat eller i forbindelse med sagsbehandling.
Processer, som kører automatisk inden for begunstigelse, overførsel, indbetalingsophør og pensionering.
Opnå stordriftsfordele ved at blive en del af
Forcas stærke kompetencefællesskab
Forca tilbyder strategisk outsourcing til ambitiøse pensionsselskaber, der vil udvikle serviceoplevelsen og holde omkostningerne nede. Vi servicerer 654.000 pensionsopsparere og er den største pensionsservicevirksomhed i Danmark. Med en agil tilgang til udvikling tilbyder vi skræddersyet stordrift og matcher den digitale transformation og komplekse lovkrav. Ligesom vores kunder kan hente sparring og support i Forcas stærke kompetencefællesskab.
Cases
Industriens Pension outsourcer fondsadministrationen til Forca
Forca implementerer ny bestand hos Norli Pension på bare seks måneder
Stort fokus på it-sikkerhed og cybertrusler i Forca
Bestyrelse
Peter FalkenhamFormand |
Jon JohnsenNæstformand |
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Albiniussen |