Et værdifuldt fællesskab
En vigtig del af Forcas mission er at opretholde et værdifuldt kompetencefælleskab, skalere produktionen efter kundernes behov og sikre stordriftsfordele for kunderne. I 2021 nåede Forcas omsætning ca. 400 mio. kr., og Forca servicerede ca. 675.000 pensionsmedlemmer og administrerede investeringsaktiver for ca. 777 mia. kr. på vegne af kunderne.
Søren Østergaard
Administrerende direktør
Nøgletal 2021
Forca måler hver måned kvaliteten af vores serviceleverancer til kunderne. Der er kvalitetsmål for hvert område, der dermed bidrager til den samlede kvalitet i leverancerne fra Forca. Servicemålene er med til at sikre, at Forcas kunder overholder lovgivningen og giver kunderne et vigtigt redskab til at vurdere kvaliteten af de ydelser, vi leverer og mulighed for at følge op på de aftalte mål.
I 2021 leverede Forca en samlet kvalitet i leverancerne på 95,1%, og nåede dermed målsætningen på 95%.
Samlet kvalitet i leverancer på tværs af forretningsområder for 2021.
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service de har fået.
Cases
Ny kompleks simulationsmodel til stokastisk modellering
Metoder fra design thinking har givet stor indsigt på aktuarområdet
Effektivt rådgivningsværktøj muliggør 1.000 webrådgivninger i 2021
Bestyrelse
Peter FalkenhamFormand |
Jon JohnsenNæstformand |
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Albiniussen |