Værdifuldt fællesskab bidrager til effektivisering af enhedsomkostninger
2022 har været et svært år i pensionsbranchen, og mange pensionsmedlemmer er kommet ud af året med et negativt afkast. I den kontekst viser Forcas stordriftsfællesskab sin styrke, hvor vi igen i 2022 formår at bidrage positivt med en effektivisering af enhedsomkostningerne for vores kunder, samtidig med vi har leveret høj servicekvalitet, høj kundetilfredshed og høj medlemstilfredshed.
Søren Østergaard
Administrerende direktør
Nøgletal 2022
Kundetilfredshed
Kvalitetsmål
Forca måler hver måned kvaliteten af vores serviceleverancer til kunderne. Der er kvalitetsmål for hvert område, der dermed bidrager til den samlede kvalitet i leverancerne fra Forca. Servicemålene er med til at sikre, at Forcas kunder overholder lovgivningen og giver kunderne et vigtigt redskab til at vurdere kvaliteten af de ydelser, vi leverer og mulighed for at følge op på de aftalte mål.
I 2022 opnåede Forca resultatet 4,01 i vores måling af kundetilfredshed, hvor 4 er tilfredstillende.
Samlet servicekvalitet i leverancer på tværs af alle forretningsområder for 2022.
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service de har fået i 2022.
Cases
Forcas skift af Udbetalingssystem giver klare fordele
ESG-rapportering – et nyt område, der fordrer compliance
Forca udvider paletten af forretningsudvikling med app
Bestyrelse
Peter FalkenhamFormand |
Jon JohnsenNæstformand |
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Albiniussen |